.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراض به ناطق به خاطر انتخابات بود!

حجت الاسلام علی عسکری، از حامیان سرسخت هاشمی رفسنجانی،‌ در مصاحبه به روزنامه اصلاح طلب اعتماد به حمایت از مواضع حجت الاسلام ناطق نوری و محکومیت معترضان به وی پرداخت.

 
وی با اشاره به اعتراض بخشی از مردم به مواضع ناطق نوری در حرم رضوی، ادعا کرد که "چون نام آقای ناطق به عنوان یکی از گزینه های احتمالی انتخابات آینده ریاست جمهوری مطرح شده و اصلاح طلبان معتدل و اصولگرایان معتدل نسبت به ایشان نظر مثبت دارند و حوزه و روحانیت ایشان را قبول دارد و وحدت ملی هم با محوریت چنین چهره هایی شکل خواهد گرفت، آنها چنین واکنش هایی را به سخنان آقای ناطق نشان می دهند. چون وحدت همه جانبه دلسوزان و نخبگان نظام را برای اقتدارگرایی خودشان نمی پسندند این نوع تشبثات و حرکات غیرمنطقی را پیش می گیرند. بنابراین آنچه از آنها سر می زند خلاف انتظار نیست بلکه اینها تا انتخابات ریاست جمهوری هم تمایل دارند این فضا را ادامه دهند."

 
وی که به همراه هاشمی رفسنجانی متهم به سکوت در فتنه و حمایت از فتنه گران هستند،‌ در ادامه عنوان کرد: من در این مراسم کنار آقای استاندار نشسته بودم و ایشان هم از اتفاقاتی که افتاد، ناراحت بود.

 
وی افزود: به عقیده من مسوولان اطلاعاتی و امنیتی برای یک بار هم که شده باید جلوی این قبیل عناصر افراطی را که کاملاشناخته شده هستند، بگیرند چون حقوق شهروندی و حقوق اجتماعی که موضوع بحث آقای ناطق هم بود، یکی از ملزوماتش امنیت اجتماعی و روانی جامعه به خصوص در جلسات عمومی است.

 
علی عسکری حتی از درگیری خود با معترضان خبر داد و مدعی شد: وقتی من به یکی از نیروهای شناخته شده آنها تذکر دادم تا مرز دست به گریبان شدن با من هم پیش رفتند. اما آقای استاندار به من گفتند واکنش نشان ندهم و اجازه تشنج آفرینی به آنها ندهم. آقای ناطق هم با مدیریت توانستند بحث را جمع کنند و مراسم قرآن به سر را شروع کنند.

 
گفتنی است، حضور حجت الاسلام ناطق نوری به عنوان سخنران مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی، با اعتراض بخشی از مردم همراه شد؛ به طوری که سخنرانی وی موجب تجمع اعتراض آمیز زائران حرم رضوی در صحن اصلی این حرم شد.

 
بنابر گزارش ها، معترضان ابتدا با ایستادن و فرستادن صلوات اعتراض خود را به حضور و سخنرانی ناطق نوری اعلام و در پایان مراسم هم با تجمع در صحن جامع رضوی علیه مواضع وی شعار سر دادند.

این اعتراضات تا جایی پیش رفت که موجب قطع سخنان و برگزاری مراسم احیا توسط ناطق نوری گردید. معترضان به سکوت ناطق نوری در فتنه 88 معترض و معتقد بودند که وی همچنان از روشن کردن مرز خود با فتنه گران طفره می رود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : اعتراض , ناطق , انتخابات
نظرات خوانندگان :

javad 26 مرداد 1391
دوکلام حرف بی حساب از عسکری...

فردی که در شهر خودش هم محل اعراب نداره

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.